At producere..

24 jun

… hjemmeopgaver på samlebånd er ikke optimalt.

Jeg sidder nu på sidste af i alt fire (!!!) 20-siders hjemmeopgaver, som dette semester har budt på. Så savner man Aarhus, hvor ét semester maksimalt kan munde ud i 3 af sådanne opgaver – vel at mærke som de eneste eksaminer! Hernede har jeg, ud over helvedesopgaverne, også en skriftlig eksamen. Som er på torsdag. Som jeg ikke har læst op til endnu. Too bad.

Jeg skriver på 11. side om forholdet mellem Kongressen og Præsidenten i amerikansk udenrigspolitik. Jeg kritiserer en go’ mand, der mener at Kongressen er blevet mere inddraget siden 1970’erne ved at banke ham i hovedet med Reagan og dennes konsekvente afvisning af War Powers Resolution. Det lyder spændende, ikke? Det er det virkelig heller ikke! I det mindste har jeg da lært lidt om de store skandaler i amerikansk udenrigspolitik i 80’erne. Og at ham der Reagan ikke var for sjov. I mit hoved har han altid bare været ham der skuespilleren, der blev præsident. Og det siger meget om min interesse for USA. Pretty much non-existant (burde jeg måske ikke sige som Ba.Scient.Pol. – men altså min styrke er bestemt IKKE international politik, jeg holder mig pænt til administration og forvaltning).

Nå, nok om det. Jeg hører Daniels fine sommer-playlist på Spotify (tak Gud for det, i øvrigt!) og banker lige nogle flere sider af, ikke? Jo flere jo bedre!

3 kommentarer to “At producere..”

  1. conny schmidt juni 25, 2012 hos 9:22 am #

    Pøj pøj min skat!!! Du kan snart se en ende – og starte et nyt kapitel med Daniel – i dejlige Aarhus!!! Jeg elsker dig…

    • christinetomunich juni 25, 2012 hos 9:58 am #

      Jeg skrev til klokken to i nat. Mangler kun en enkelt side – alts sdan cirka bare at “hfte” opgaven sammen. At det er lidt noget skrammel, snakker vi ikke om. Det er i det mindste en opgave! Nu str den p oplsning til skriftlig eksamen p torsdag… mens I andre holder studentergilde – SNYD!

  2. conny schmidt juni 25, 2012 hos 2:08 pm #

    Tja – et 12 tal i huen din – et 02 i huen hendes… Jeg smiler sødt!!! Hun har nu klaret sig rigtig godt. Jeg er bare så stolt af jer begge!!! Og nu glæder vi os til at få dig hjem, min dejlige pige!!!

Skriv et svar

