En dejlig fødselsdag!

30 jun

Jeg er så glad og lykkelig! Hvor har jeg bare haft en helt fantastisk dag!

Dagen startede med dejlige fødselsdagskort og en løbetur. Kom for sent afsted (8.30), for varmen var ikke til at holde ud! Vejret har været helt vildt i dag – 35 grader og høj, høj solskin! Puha.

Derefter mødtes vi i koret for at synge forskellige steder på campus. Det var rigtig hyggeligt og folk var meget søde og tog godt imod os. Til koncerten senere på dagen var kirken FYLDT til bristepunktet. Det var ret sejt!

Og jeg er blevet fejret! I tell you! Jeg har fået blomster, chokolade, saltlakrids (!), en München t-shirt, en bayersk kogebog, et tysk flag, vin…. og en masse dejlige fødselsdagsknus! For slet ikke at tale om Weissbier (og endnu en og endnu en) efter vores koncert i dag, da vi sag og hyggede os i den Biergarten, de havde stillet op herude i dagens anledning. Christine kom helt herud for at fejre mig og lagkagen var lige i øjet!

Aftenen har vi tilbragt ude foran bygningen på plænen med alpeudsigt, en flot solnedgang, en masse asti og dejligt selskab! Nu er jeg træt – og SÅ glad!

2 kommentarer to “En dejlig fødselsdag!”

  1. conny schmidt juni 30, 2012 hos 11:11 pm #

    Åh hvor dejligt at høre!!! Og kortet mit kommer så, som rosinen i pølseenden, men det kommer, er sendt, er på vej!!! Så kan du glæde dig til endnu en hilsen…

Skriv et svar

