Fødselsdagsglimt

1 jul

Et par billeder fra i går…

Jeg har verdens sødeste roomie! Se, hvad jeg havde hængende på mit spejl?

Christine med 1 af de 2 lagkager, vi fik bikset sammen aftenen før. De blev rost – og rub og stub spist!

Om eftermiddagen stod den på bigband-musik og hygge i den opstillede Biergarten på campus. Super hyggeligt!

Jeg har fået smukke blomster:

Og så mange andre, fine gaver:

3 kommentarer to “Fødselsdagsglimt”

  1. conny schmidt juli 1, 2012 hos 2:57 pm #

    Sikke søde venner min søde pige har. Det ser hyggeligt ud hos jer.

    • christinetomunich juli 2, 2012 hos 2:38 pm #

      Og nu har jeg også fået dit fine fødselsdagskort! Mange tak! Jeg glæder mig efterhånden også lidt til at komme hjem, især fordi dagen i dag kun har bestået af bureaukratisk fis – heldigvis kommer Daniel med toget om kun tre timer! 🙂

      • conny schmidt juli 2, 2012 hos 7:27 pm #

        Ønsker jer en dejlig uge sammen. Snus den sidste rest af Munchen godt og grundigt ind – og så vender du jo tilbage på visit, til alle de søde mennesker, du nu også kender der`. Herhjemme glæder vi os helt vildt til at byde dig rigtig hjerteligt velkommen HJEM igen!!!

Skriv et svar

